به گزارش اخبار فلزات، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، محمد راضی جلالی، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان، بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۵ شرکت پارک علم و فناوری خوزستان با شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌های مختلف همکاری دارند اما وجود ظرفیت و توانمندی بالای شرکت‌های پارک علم و فناوری ایجاب می‌کند این تعامل بیشتر شود.

وی افزود: پارک علم و فناوری خوزستان آمادگی دارد با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که دارد، نسبت به شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت فولاد خوزستان اقدام کند.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان تصریح کرد: در همین راستا، راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده تخصصی فولاد می‌تواند چه در بحث رفع دغدغه‌های شرکت فولاد در حوزه نیازهای فناورانه و چه حمایت از ایده‌های خلاق در این حوزه موثر باشد.

در ادامه این نشست، امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اذعان کرد: این مجموعه با هدف حمایت از مراکز دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری و همچنین بومی‌سازی قطعات و تجهیزات و مواد مصرفی صنعت گام برداشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، باید ضمن حمایت از مراکز دانش‌بنیان و همچنین با اعتماد به جوانان در عرصه تولید، توسعه و بومی‌سازی، نیاز ما به بیرون از کشور قطع شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام آمادگی این شرکت در راستای توسعه همکاری‌های دو جانبه، مطرح کرد: تهیه یک سند بالادستی در خصوص همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت فولاد خوزستان، جهت پیشبرد اهداف هر دو مجموعه ضروری است.

بر اساس این گزارش، مقرر شد این سند بالادستی از سوی کارشناسان تهیه و به زودی در قالب تفاهم‌نامه همکاری به امضای هر دو طرف برسد.

انتهای پیام/

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تیم فروش و پشتیبانی بازرگانی طاهری آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد.