به گزارش اخبار فلزات، اکسین خوزستان، در ابتدای مجمع، افشین محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با ابراز خرسندی از حضور در این مجمع، بیان کرد: با تمهیداتی که اعضای هیئت مدیره تعاونی مصرف اندیشیده‌اند و با مشارکت حداکثری کارکنان شرکت در عضویت، تعاونی مصرف، روند روبه‌رشد مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهند در سال ۱۴۰۰، افزایش بسیار خوبی در سودهی شرکت تعاونی رقم خورد و به همین جهت، چشم‌انداز خوبی را برای تعاونی مصرف کارکنان این شرکت متصور هستیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین، موظف است در کنار امور جاری خود، انجام کارهای عام‌المنفعه و کمک‌های مومنانه را در دستور کار خود قرار دهد تا از درآمد حاصل به دیگر افراد نیز کمک شود.

محمدی همچنین تاکید کرد: تیم مدیریتی تعاونی مصرف کارکنان به منظور شفاف‌سازی در گردش مالی و پاسخگویی سریع با استفاده از سیستم‌های نوین مالی، نسبت به راه‌اندازی سیستمی جهت گردش مالی خود اقدام کند.

حسین ناطقی، مدیرعامل تعاونی مصرف نیز مطرح کرد: سال گذشته، اعلام کردیم که امید.ار هستیم گزارش پایان کار امسال، مسرت‌بخش باشد و با همت و همکاری اعضای هیئت مدیره تعاونی، این امر محقق شد.

وی در ادامه تصریح کرد: رشد دو برابری اعضای تعاونی، رشد ۴۶ برابری سرمایه تعاونی، رشد ۳۷ برابری سهام هر فرد، کسب گزارش مقبول و دستیابی به سود مستقل از اکسین صنعت‌یاران جنوب بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان طی این مدت رخ داده است.

در ادامه عضو هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، به قرائت دستور جلسه پرداخت و با اشاره به سود خالص ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی تعاونی در سال ۱۴۰۰، یادآور شد: به هر عضو سهامدار، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود تقسیم خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تیم فروش و پشتیبانی بازرگانی طاهری آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد.