به گزارش «فلزات‌نیوز»، برند شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای فعالیت این شرکت، با مفاهیمی مانند توسعه پایدار، رونق کسب‌و‌کارهای محلی و ارتقای زیرساخت‌ها عجین بوده است. در واقع شرکت ملی صنایع مس ایران، اگرچه توسعه صنعت مس را سرفصل اقدامات و چشم‌اندازهای خود می‌داند اما با این حال انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رشد اقتصادی مناطق فعالیت مجتمع‌های تولیدی را یکی از اولویت‌های جدی خود قرار داده است و هر ساله بخش زیادی از سود سالیانه خود را صرف این عرصه می‌کند. در این بین سال ۱۴۰۱ را می‌توان نقطه عطفی در مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت برشمرد. برای نمونه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته، تنها در زمینه احداث جاده‌ در استان‌های کرمان و آذربایجان شرقی، بیش از سه هزار و ۴۴۷ میلیارد ریال هزینه کرد که این میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ بیشتر بود.

گفتنی است که اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران تنها در زمینه احداث جاده‌ها خلاصه نشده و این شرکت در زمینه‌های ورزشی، درمانی و اجتماعی نیز در سال ۱۴۰۱، ۱۱ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در شهر بابک، احداث تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان، احداث مخرن آب شرب در شهر خاتون‌آباد و… اشاره کرد.

لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تیم فروش و پشتیبانی بازرگانی طاهری آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد.